FAQ CORONA


FAQ CORONA


Al uw vragen omtrent (COVID-19)


Coronavirus (COVID-19)

Wij zijn genoodzaakt de richtlijnen van de overheid en RIVM te volgen en wij zijn per direct tot 6 april gesloten.


Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als anders van toepassing (zie “algemene voorwaarden”).

Q: Wordt er compensatie gegeven nu de club gesloten is?

A: We zijn druk met het zoeken naar een passende compensatie voor onze leden. Hier zullen we je later, uiterlijk begin april, verder over informeren.

Q: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug nu de club gesloten is?

A: We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Hier zullen we je later, uiterlijk begin april, verder over informeren.

Q: Kan LaVita mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?

A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je lidmaatschap niet zomaar bevriezen, maar we zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Hier zullen we je later, uiterlijk begin april, verder over informeren.

Q: Gaat de automatische incasso gewoon plaats vinden terwijl LaVita gesloten is?

A: Ja, die gaat gewoon plaats vinden. We zijn ons bewust van het ongemak en daarom zijn we nu verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Hier zullen we je later, uiterlijk begin april, verder over informeren.

Heeft u een andere vraag?
Mail: corona@lavitaveenendaal.nl
Wij proberen zo snel mogelijk terug te komen op uw vraag. Houdt u er alstublieft rekening mee dat wij op dit moment overspoelt worden met vragen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip.