FAQ CORONA LOCKDOWN 2.1


FAQ CORONA LOCKDOWN 2.0


Al uw vragen omtrent (COVID-19)


Coronavirus (COVID-19) Lockdown 2.0


Q: Is de club open?

A: Nee, onze club is tot en met 15 maart 2021 gesloten.

Q: Wat voor compensatie krijgen de leden?

A: Er zijn 2 opties waaruit je kunt kiezen.

Optie 1: Je kunt mijn lidmaatschapsgeld voor de maand maart gewoon incasseren en ik steun de club.

Optie 2: Ik wil niet dat mijn lidmaatschapsgeld voor de maand maart wordt geïncasseerd. De mogelijkheid om je lidmaatschap voor de maanden januari en februari niet te incasseren is inmiddels verstreken.

Q: Wanneer moet ik mijn keuze hebben doorgegeven?

A: Wanneer wij 1 maart aan het einde van de dag geen mail van je hebben ontvangen, dan gaan wij ervan uit dat je kiest voor optie 1 en wordt je lidmaatschapsbijdrage meegenomen in onze maandelijkse incassobatch.

Q: Hoe kan ik mijn compensatie keuze doorgeven?

A: Als je kiest voor optie 2 dan dien je dit uiterlijk 1 maart kenbaar te maken door een mail te sturen naar corona@lavitaveenendaal.nl.

Q: Wanneer gaat de club weer open?

A: Wij volgen de richtlijnen van de overheid. Half maart zal hier meer duidelijkheid over ontstaan en zullen we dit ook naar onze leden communiceren.

Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?

A: Wij bieden diverse mogelijkheden aan om thuis te trainen. Via livestream lessen zullen onze instructeurs je huiskamer weer binnen komen. Je kunt je via de reserveringsapp inschrijven voor deze livestream lessen. De danslessen zullen via de dansdocenten worden gecommuniceerd. Verder zullen wij per mail links gaan sturen met hierin supertoffe fitnessoefeningen welke je thuis kunt uitvoeren. Ook zal ons team weer in de telefoon springen om iedereen telefonisch te woord te staan en te horen hoe met je gaat.

Q: Ik wil graag materiaal lenen. Kan dat?

A: Jazeker! Wanneer je hierin geïnteresseerd bent, dan kun je een mail sturen naar gina@lavitaveenendaal.nl. In deze mail dien je aan te geven welk item je graag zou willen lenen en wat je voorkeursmoment is om je item op te komen halen. Wij zullen vervolgens een uiteindelijke planning met je communiceren.

Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als anders van toepassing (zie “algemene voorwaarden”).

Q: Is de pakket service van DHL wel geopend?

A: Nee, Helaas kunnen wij ook geen pakketjes aannemen of afgeven. Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met DHL.

Heeft u een andere vraag?
Mail: corona@lavitaveenendaal.nl
Wij proberen zo snel mogelijk terug te komen op uw vraag. Houd u er alstublieft rekening mee dat wij op dit moment overspoeld worden met vragen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip.