FAQ CORONA


FAQ CORONA


Al uw vragen omtrent (COVID-19)


Coronavirus (COVID-19)


Q: Wanneer gaat de club weer open?

A: Wij volgen de richtlijnen van de overheid en zijn per 1 juli 2020 weer geopend.

Q: Moet ik reserveren?

A: Je kunt via onze nieuwe app reserveren voor de groepslessen en de fitness.

Q: Waar kan ik de app downloaden?

Dit kan op 2 manieren:

– op de computer -> via ons klantenportaal

– op de mobiele telefoon -> via onze LaVita app:

Google Play

APP Store

Mocht het niet lukken, dan kun je altijd een mail sturen naar corona@lavitaveenendaal.nl of bel naar de club (m.i.v. 1 juli) op 0318 745 945.

Q: Kan ik vooruit reserveren?

A: Het is mogelijk om tot 10 dagen vooruit te reserveren. Wanneer je een bezoek aan de fitness wilt reserveren, dan ga je naar ‘Ik wil een activiteit reserveren’. Wil je een groepsles reserveren, dan ga je naar ‘Ik wil een les reserveren’. Ook bij bezoek aan de club voor deelname aan bijvoorbeeld de Afslankrace, een Small Group Training of een PT Sessie is het noodzakelijk om van tevoren een reservering te doen. Tot 30 minuten voor aanvang van de les/activiteit kun je jezelf aanmelden of je reservering annuleren. Kortom, reserveren is voorlopig te allen tijde verplicht.

Q: Wat als ik te laat kom?

A: Maximaal 10 minuten voor aanvang van je les/activiteit kun je je melden bij de receptie. Wanneer je eerder komt, dan zal het bezoek niet als je reservering worden herkend en kun je helaas niet binnen. Ben je te laat voor je gereserveerde les/activiteit, dan kun je helaas niet meer worden toegelaten. Dit is noodzakelijk om de toestroom van bezoekers te kunnen coördineren. Wij hopen hierbij op jullie medewerking en begrip.

Q: Moet ik mij bij aankomst melden?

A: Ja, wanneer je je meldt bij de receptie, zal je reservering worden gecontroleerd en ontvang je een persoonlijke fles desinfectiemiddel en schoonmaakpapier. Deze schoonmaakspullen gebruik je gedurende je bezoek aan de club en lever je bij het verlaten van de club ook weer in. Tevens zal bij aankomst bij de receptie de gezondheidscheck (triage) worden gedaan.

Q: Hoe maak ik een afspraak met een sportcoach?

A: Omdat er nu verschillende nieuwe processen worden opgestart willen wij het maken van afspraken met SportCoaches in de fitness alleen in de club laten plaatsvinden. Wil je een afspraak met één van de SportCoaches? Geef dit dan aan bij de receptie of bij de fitnessbalie.

Q: Mag ik samen sporten?

A: In principe kom je zoveel mogelijk alleen. Alleen zo kunnen we de 1,5 meter regel waarborgen. Als gezin mag je samen sporten als alle gezinsleden apart hebben gereserveerd.

Q: Waar vind ik alle regels?

A: In de club zijn er op elke verdieping verschillende Roll-Up Banners aanwezig. Verder kan je natuurlijk een van onze medewerkers aanspreken voor meer info.

Q: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege het coronavirus?

A: Voor wijzigingen aan je lidmaatschap zijn dezelfde voorwaarden als anders van toepassing (zie “algemene voorwaarden”).

Heeft u een andere vraag?
Mail: corona@lavitaveenendaal.nl
Wij proberen zo snel mogelijk terug te komen op uw vraag. Houd u er alstublieft rekening mee dat wij op dit moment overspoeld worden met vragen. Excuses voor het ongemak en alvast bedankt voor uw begrip.